Monday, December 4, 2023
Homeٹیکنالوجیگاڑی کے انجن کے فیول پمپ کی کمزوری کی علامات

گاڑی کے انجن کے فیول پمپ کی کمزوری کی علامات

چار  ایسی نشانیوںجس سے آپ جان سکتے ہیں  کہ آپ کی گاڑی کا فیول پمپ کمزور ہے۔

 

 پہلی نشانی: آپ کی گاڑی کا انجن اچانک کام کرنا چھوڑ دیتا ہے۔

 آپ کی گاڑی کو کام کرنے کے لیے پٹرول کی ضرورت ہے، اور یہ پٹرول گاڑی کے ٹینک (فیول ٹینک) میں ہے اور پٹرول کو انجن تک پہنچنے کے لیے، اسے کھینچنے اور دھکیلنے کے لیے طاقت کی ضرورت ہے۔ اور یہ طاقت فیول پمپ سے آتی ہے، جو پٹرول کو انجن تک کھینچتا ہے اور جب وہ ٹوٹ جاتا ہے، تو یہ معاملہ ہوتا ہے، اور جب ایندھن انجن تک نہیں پہنچے گا،توگاڑی اسٹارٹ نہیں ہوگی۔ اور اگر یہ چل رہا ہے تو پمپ کے خراب ہونے کے بعد یہ کام کرنا بند کر دے گا، لیکن اس صورت میں یقینی بنانے کے لیے آپ کو یہ جاننا ہوگا کہ ایندھن انجن تک پہنچ رہا ہے یا نہیں۔

دوسری علامت: کار کے انجن کی غیر معمولی تھرتھراہٹ

 آپ دیکھیں گے کہ آپ کی گاڑی میں ایندھن کا پمپ کمزور ہونے پر ظاہر ہونے والی علامات میں سے یہ ہے کہ انجن وائبریٹ کرتا ہے اور اس کی آواز کو تبدیل کرتا ہے،  ایک خاص مدت کے لیے، اور ایک مدت میں یہ تھرتھراہٹ ہوتی ہے، اور یہ نشانیاں ایک کار سے دوسری گاڑی میں مختلف طریقے سے ظاہر ہو سکتی ہیں، اور ایسا ہوتا ہے، یہ کمپن انجن تک ایندھن کی فراہمی میں کمزوری کا نتیجہ ہے اور اس ناکامی کی نشاندہی کرتا ہے۔ ضروری نہیں کہ صرف اس وقت ظاہر ہو جب فیول پمپ خراب ہو بلکہ جب فیول پمپ میں سے کسی ایک کو نقصان پہنچے، اسپرے، فیول فلٹر یا انجن کے کسی دوسرے متاثرہ حصے کو، اس لیے آپ کو صرف ان علامات کو لنک کرنا ہوگا جن کا ہم آپ سے ذکر کرتے ہیں۔

تیسری نشانی: گاڑی کے انجن کی کارکردگی  میں کمزوری

یہ نشان عام نہیں ہے کہ یہ اس وقت پیدا ہوتا ہے جب دوسری نشانی جس کا ہم نے کچھ عرصہ پہلے ذکر کیا تھا ظاہر ہوتا ہے، جب پٹرول عام طور پر اور مطلوبہ مقدار میں انجن تک نہیں پہنچتا، یہ انجن کی کارکردگی کو متاثر کرتا ہے کیونکہ دہن کے چیمبر میں دہن مکمل نہیں ہوتا، اور اس وجہ سے کار کے انجن کی کارکردگی کو متاثر ہوتی ہے، جو کہ ایک اسپریئر کو نقصان پہنچانے کی بھی اسی طرح کی علامت ہے، ۔

 چوتھی نشانی: گاڑی شروع کرنے میں تاخیر اور دشواری اور سٹارٹ ہونے کے بعد انجن کی کارکردگی میں کمی واقع ہو جاتی ہے۔

جب آپ کو یہ نشان اپنی گاڑی میں ملے تو پہلے اس بات کو یقینی بنائیں کہ بیٹری اچھی حالت میں ہے، پھر اس بات کو یقینی بنائیں کہ فلٹرز بھی اچھی حالت میں ہیں، انجن چیک کرنے کے بعد ہم فیول پمپ پر آتے ہیں، اور جیسا کہ ہم نے بتایا کہ جب ایندھن انجن تک نہیں پہنچے گا، تو آپ اس معاملے میں مذکورہ تمام علامات کا شکار ہوں گے۔

متعلقہ مضامین

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

متعلقہ