Wednesday, April 17, 2024
Homeکاروبارکاروبار کرنے کے قانونی طریقے

کاروبار کرنے کے قانونی طریقے

اگر آپ کاروبار شروع کرنے کا سوچ رہے ہیں تو قانونی طور پر اس کے کئی طریقے ہیں۔
آپ مندرجہ ذیل طریقوں سے کاروبار کر سکتے ہیں جن کو (Form of Business) کہا جاتا ہے۔
سول پروپرائیٹرشپ (SOLE PROPREITORSHIP)
اس میں آپ اکیلے کام کرتے ہیں اور آپ کا کاروبار اور آپ خود ایک ہی فرد تصور کیے جاتے ہیں۔نقصان کی صورت میں تمام ذمی داری آپ کے سر پر ہوتی ہے۔
پارٹنر شپ (PARTNERSHIP)
اس طریقے میں دو یا دو سے زیادہ افراد مل کر کاروبار کرتے ہیں اور تمام پارٹنر ذاتی ظورپر ذمہ دار ہوتے ہیں۔ منافع معاہدے کے مطابق ہوتا ہے اور نقصان سرمائے کے حساب سے۔
لمیٹڈ لائبلیٹی پارٹنرشپ (LIIMITED LIABILITY PARTNERSHIP)
اس طریقے میں دو یا دو سے زیادہ افراد مل کر کاروبار کرتے ہیں لیکن نقصان کی صورت میں ذاتی طور پر ذمہ دار نہیں ہوتے بلکہ پارٹنرشپ بطور ایک ادارہ ذمہ دار ہوتی ہے۔
سنگل ممبر کمپنی (SINGLE MEMEBER COMPANY
اس طریقے میں ایک فرد ایک کمپنی (قانونی فرد) کو قائم کرتا ہئ۔ کمپنی کے تمام انتظامی امور بورڈ آف ڈائریکٹرز کے پاس ہوتے ہیں جس میں صرف ایک ہی ممبر ہوتا ہے۔ کمپنی بنانے والا کمپنی سے الگ فرد تصور ہوتا ہے جس کو شیئر ہولڈر کہا جاتا ہے، کسی نقصان کی صورت میں ذمہ داری کمپنی کی ہوتی ہے اور شیئر ہولڈر ذاتی طور پر ذمہ دار نہیں ہوتا۔
پرائیویٹ لمیٹڈ کمپنئ (PRIVATE LIMITED COMPANY)
اس طریقے میں دو یا دو سے زیادہ افراد مل کر کاروبار کرتے ہیں اور ایک تیسرے قانونی فرد کو قائم کرتے ہیں۔ کمپنی کے تمام انتظامی امور بورڈ آف ڈائریکٹرز کے پاس ہوتے ہیں۔ کمپنی بنانے والے یا بعد میں اس میں شامل ہونے والے کمپنی سے الگ فرد تصور ہوتے ہیں جن کو شیئر ہولڈر کہا جاتا ہے، کسی نقصان کی صورت میں ذمہ داری کمپنی کی ہوتی ہے اور شیئر ہولڈر ذاتی طور پر ذمہ دار نہیں ہوتے۔
پبلک لمیٹڈ کمپنی (PUBLIC LIMITED COMPANY)
اس طریقے میں تین یا تین سے زیادہ افراد مل کر کاروبار کرتے ہیں اور ایک تیسرے قانونی فرد کو قائم کرتے ہیں۔کمپنی کے تمام انتظامی امور بورڈ آف ڈائریکٹرز کے پاس ہوتے ہیں۔ کمپنی بنانے والے یا بعد میں اس میں شامل ہونے والے کمپنی سے الگ فرد تصور ہوتے ہیں جن کو شیئر ہولڈر کہا جاتا ہے، کسی نقصان کی صورت میں ذمہ داری کمپنی کی ہوتی ہے اور شیئر ہولڈر ذاتی طور پر ذمہ دار نہیں ہوتے۔ پبلک لمیٹڈ کمپنی سرمائے کے لئے عوام کو شیئر جاری کر سکتی ہے۔
کاروباری ضرورت کے تحت FORM OF BUISNESS کو تبدیل کیا جا سکتا ہے۔

متعلقہ مضامین

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

متعلقہ