Wednesday, April 17, 2024
Homeٹیکنالوجیچوہوں کو کار کی تاریں کھانے سے روکنے کے آسان طریقے

چوہوں کو کار کی تاریں کھانے سے روکنے کے آسان طریقے

چوہے,آپ کی گاڑی کے پلاسٹک، ہوزز، کیبلز اور دیگر اہم حصوں کو کھاتے ہیں، اور چوہے گرم جگہوں پر رہنا پسند کرتے ہیں، اور کار کا انجن مثالی حالات فراہم کرتا ہے، خاص طور پر سردیوں میں۔

چوہے اندھیرے والی جگہوں اور کونوں میں گھر  بنانا  پسند کرتے ہیں، جو آپ کی گاڑی کے انجن کو ایک مثالی جگہ بناتے ہیں۔ گاڑی کے انجن میں بہت سے اجزاء ہوتے ہیں جنہیں چوہے نوچ کر چبا سکتے ہیں۔ لہذا، ہم اس بات پر توجہ مرکوز کریں گے کہ چوہوں کو کار کیبلز کھانے سے کیسے روکا جائے۔

آپ کی کار کی وائرنگ کو چبانے والے چوہا آپ کی کار کے ساتھ سنگین مسائل پیدا کر سکتے ہیں، جیسے کہ ناقص ہیڈلائٹس اور سینسر۔ گاڑی کی وائرنگ کو چوہوں سے پہنچنے والے نقصان کی قیمت نسبتاً زیادہ ہے، اور تبدیلی کا عمل پیچیدہ اور وقت طلب ہے۔ خوش قسمتی سے، ہمارے پاس کچھ ایسے طریقے ہیں جس سے انکو کار سے دور رکھا جاسکتا ہے

چوہے گاڑی کی تاروں کو کیوں کھاتے ہیں؟

چوہے آپ کی گاڑی کے نیچے رہنا پسند کرتے ہیں،اگر آپ اپنی گاڑی کو زیادہ دیر تک پارک کرتے ہیں تو اس بات کا امکان ہے کہ وہ وہاں اپنے رہنے کی جگہ بنائیں گے اور اپنے بچوں کو جنم دیں گے۔ گرمی کے علاوہ، گاڑی میں تاریں ہیں جو ان جانوروں کی توجہ کو اپنی طرف متوجہ کرتی ہیں. چوہے گاڑی کی تاروں کو کیوں کھاتے ہیں اس بارے میں بہت سی غلط فہمیاں ہیں۔

کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ کار کی تاریں مواد سے بنی ہیں جو چوہے پسند کرتے ہیں۔ کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ چوہے گاڑیوں سے خارج ہونے والے برقی مقناطیسی سگنلز کی طرف راغب ہوتے ہیں۔ دونوں بیانات محض غلط فہمیاں ہیں۔ حیاتیاتی اعتبار سے چوہوں کے دانت بڑھتے رہتے ہیں اور بہت تیز اور لمبے ہو جاتے ہیں۔

اس لیے وہ کار کی تاریں، پلاسٹک اور دیگر چیزیں چباتے ہیں کیونکہ انہیں اپنے دانت تراشنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ چوہوں کی وجہ سے کار کی وائرنگ کو پہنچنے والا نقصان کافی سنگین ہے اور یہ تمام ماڈلز کو متاثر کرتا ہے، چاہے میک اور ماڈل کچھ بھی ہو۔ کچھ کمپنیاں کار کی وائرنگ کے لیے جامع چوہا انشورنس پیش کرتی ہیں۔ تاہم، خطرے کے پیش آنے سے پہلے ہی اسے روکنا دانشمندی ہے۔

کیا چوہوں کا کار کے تاروں کو کھانا معمول ہے؟

کوئی بھی کار مالک اس بات سے اتفاق کرے گا کہ چوہوں کی وجہ سے کار کی وائرنگ کو نقصان پہنچنا ایک عام سی بات ہے۔ چوہے، دوسرے چوہوں کی طرح، ہمیشہ رہنے کے لیے جگہ کی تلاش میں رہتے ہیں۔ کار کا انجن  ان کے لئے بہترین جگہ ہے اور کھانے کے ذخیرہ کرنے کے لیے ایک پرسکون، گرم اور تاریک جگہ فراہم کرتا ہے۔ جب یہ چوہے انجن کے اندر ہوتے ہیں تو وہ گاڑی کی تاروں سمیت ارد گرد کے پرزوں کو چباتے ہیں۔

چوہوں کو کار کی تاریں کھانے سے کیسے روکا جائے۔

جیسا کہ ہم نے اوپر دیکھا، چوہے اپنے لمبے، نوکیلے دانتوں کو تیز کرنے کے لیے آپ کی کار کی وائرنگ کو چباتے ہیں۔ اس سے آپ کی گاڑی کے اجزاء کو نقصان پہنچے گا، جس کی وجہ سے مہنگی مرمت  کرنا ہوگی۔ اب سوال یہ ہے کہ اپنی گاڑی کے انجن کو چوہوں سے کیسے بچایا جائے؟
آپ کی گاڑی سے چوہوں کو ڈرانے کے کئی طریقے ہیں

متھ بالز کا استعمال کریں۔

بلیوں کو اپنی کار سے دور رکھنے کے سب سے مؤثر طریقوں میں سے ایک موتھ بالز ہے۔ یہ چوہوں کو اپنی گاڑی سے دور رکھنے کا سب سے سستا اور تیز ترین حل بھی ہے۔ کیڑے انسانوں کے لیے غیر زہریلے ہیں، لیکن چوہا اور کیڑے انھیں پسند نہیں کرتے۔ گاڑی کے ارد گرد اور انجن کے ڈبے کے نیچے کیڑے کے چھرے بکھیر دیں۔ موتھ بالز آپ کی کار میں بدبو چھوڑ سکتے ہیں، لیکن آپ ایئر فریشنر استعمال کر سکتے ہیں۔

 ماؤس سپرے

انجن کے پرزوں پر چوہا سے بچنے والے سپرے چھڑکنے سے چوہا آپ کی گاڑی کی وائرنگ کو کھانے سے روکا کا سلتا پئ۔ ہفتے میں تقریباً 3 سے 4 بار انجن کے پرزوں کو چھڑک کر دیا کریں۔ تقریباً 2 ہفتوں کے بعد آپ ہفتے میں 2-3 بار ضرور ایسا کیا کریں

چوہوں  کو آپ کی گاڑی کی وائرنگ کھانے سے روکنے کے لیے چوہوں سے بچنے والے اسپرے قدرتی پیپرمنٹ کے ساتھ بنائے جاتے ہیں۔ چوہے خوراک، مقام اور محفوظ راستے کو نشان زد کرنے کے لیے پیشاب کا استعمال کرتے ہیں۔ یہ سپرے چوہوں کو انجن کی حفاظت کے بارے میں الجھا دیتا ہے اور ان کے لیے پیشاب کی جگہ کا پتہ لگانا مشکل ہو جاتا ہے۔

مختلف تیل کا استعمال

اگر آپ دیکھتے ہیں کہ چوہے آپ کی گاڑی کی کیبلز کھا رہے ہیں تو پہلے غور کریں کہ آپ انہیں قدرتی طور پر کیسے دور رکھ سکتے ہیں۔ پودوں کے عرق اور تیل چوہوں کو بھگانے میں بہت موثر ہیں۔ لونگ، ورم ووڈ، یوکلپٹس، یا پیپرمنٹ کا تیل گاڑی کے ارد گرد اور ہڈ کے نیچے لگائیں۔ زیادہ سے زیادہ نتائج کے لیے اس عمل کو چند دنوں تک دہرائیں۔

 بجلی کا سامان

مارکیٹ الیکٹرانک اشیاء سے بھری پڑی ہے جسے استعمال کرکے کوئی بھی اپنی گاڑی سے چوہوں سے نجات حاصل کرسکتا ہے۔ ایک ایسے آلے کا تصور کریں جو یسی آواز خارج کرتا ہے جسے چوہے سن سکتے ہیں لیکن انسان نہیں سن سکتے۔ ان میں سے زیادہ تر آلات حرکت کے لیے حساس ہیں اور چوہوں کی روک تھام کے لیے مثالی ہیں۔ برقی آلات کے استعمال کا فائدہ ہو سکتا ہے۔

 خصوصی ماؤس ٹیپس

گاڑی کی تاروں کو چوہوں سے بچانے کے لیے خصوصی ٹیپیں تیار کی گئی ہیں۔ ٹیپ کی ظاہری شکل الیکٹریکل ٹیپ کی طرح ہوتی ہے۔ اس کا علاج کالی مرچ کے ایک فعال جزو کے ساتھ کیا جاتا ہے جسے کیپساسین کہتے ہیں، جو چوہوں کو بھگاتا ہے۔ ہڈ کے نیچے اور ان علاقوں میں جہاں چوہے کثرت سے آتے ہیں تاروں کے گرد ٹیپ لپیٹیں۔

 روشنی کا استعمال

چوہے اپنا گھر بنانے کے لیے تاریک جگہوں کو ترجیح دیتے ہیں اور روشن جگہوں پر سو نہیں سکتے۔ اس لیے گیراج کی لائٹس آن کرنے یا گاڑی کو مناسب روشنی والی جگہ پر پارک کرنا بہتر رہتا ہے۔ اپنی کار کے ہڈ کو کھلا چھوڑ دیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ روشنی چھپی ہوئی دراڑوں میں داخل ہو سکتی ہے۔ یہ چوہوں کو آپ کے ہڈ یا انجن میں چھپنے یا گھر بنانے سے روکے گا۔

آپ روشن لائٹس کو سامنے کے دو ٹائروں سے بھی جوڑ سکتے ہیں۔ یہ لائٹس چوہوں کو آپ کے ٹائروں پر چڑھنے سے روکتی ہیں۔ اگر ممکن ہو تو، اپنی گاڑی کے اگلے اور پچھلے حصے کی حفاظت کے لیے ہر ٹائر پر چار فلیش لائٹس لگائیں۔ دوسرا آپشن یہ ہے کہ رات کے وقت گاڑی کے ہڈ کے نیچے لائٹ لگائیں۔

 پارکنگ کی جگہ کو صاف رکھیں۔

کیا آپ قدرتی طور پر کاروں میں چوہوں سے چھٹکارا پانے کا کوئی طریقہ تلاش کر رہے ہیں؟ اگر آپ گیراج میں پارک کرتے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ یہ بے ترتیبی اور گندگی سے پاک ہے۔ خالی ڈبے اور کچرے کے ڈبے چوہوں کو چھپانے اور افزائش کے لیے بہترین ماحول فراہم کرتے ہیں۔ یہ بھی یقینی بنائیں کہ گیراج اچھی طرح سے مقفل اور چوہوں سے پاک ہے۔ اگر آپ کے پاس گیراج نہیں ہے تو اپنی گاڑی کو قوانین پر یا اس کے قریب پارک نہ کریں۔

. باقاعدگی سے ڈرائیو کریں۔

چوہے اکثر غیر استعمال شدہ گاڑیوں میں گھونسلے بناتے ہیں۔ لہذا، جب آپ اپنی گاڑی کو زیادہ دیر تک چھوڑتے ہیں، تو انجن کو زیادہ کثرت سے آن کریں۔ انجن کو تھوڑی دیر چلنے دیں، چاہے آپ کہیں نہیں جا رہے ہوں۔ چوہوں کو آپ کے انجن کو افزائش گاہ میں تبدیل کرنے سے روکنے کا یہ ایک اچھا طریقہ ہے۔

 چوہا بھگانے والی بو استعمال کریں۔

کاروں کے لیے بہترین چوہا سے بچنے والا ایک  بو ہے جو چوہوں کو آپ کی کار میں داخل ہونے سے روکے گی۔ ان ریپیلنٹ کے بارے میں سب سے اچھی بات یہ ہے کہ یہ تاروں کو نقصان نہیں پہنچاتے۔ اپنی گاڑی کے انجن کے ڈبے میں ریپیلنٹ اسپرے کریں اور یہ چوہوں کو بھگا دے گا۔

کچھ زہر استعمال کرنے کا مشورہ دے سکتے ہیں۔ یہ آخری آپشن ہے۔ چوہا گاڑی میں مر سکتا ہے اور بدبو کا سبب بن سکتا ہے۔

آپ کو کیسے پتہ چلے گا کہ چوہے آپ کی گاڑی کی وائرنگ کھا رہے ہیں؟

سب سے عام علامات جو چوہے آپ کی کار کی وائرنگ کو کھا رہے ہیں وہ ہیں خروںچ، ڈینٹ، گھونسلے، پیشاب کے داغ، اور غیر دھاتی حصوں، خاص طور پر انجن پر گوجز جیسے سوراخ۔ اگر آپ کو اپنی گاڑی کے غیر دھاتی حصوں میں سوراخ نظر آتے ہیں، تو امکان ہے کہ چوہے آپ کی گاڑی کے دیگر حصوں کو بھی نقصان پہنچا رہے ہیں۔

کچھ اشارے دکھاتے ہیں کہ آیا کار کے اندر کوئی نقصان ہوا ہے۔ ان میں شامل ہیں: کار اسٹارٹ نہیں ہوگی، برقی اشارے خراب ہیں، یا چیک انجن کی لائٹ آن ہے۔ جب چوہے پہلی بار آپ کی کار میں داخل ہوں گے، تو آپ کو علامات نظر آئیں گی جیسے کہ بدبو، کاغذ کے چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں کو چھپایا جانا مشکل سے پہنچنے والی جگہوں پر، اور انجن کی آواز اور تھرمل موصلیت میں کمی۔

اگر آپ کو ان میں سے کوئی بھی علامات نظر آئیں تو فوراً کارروائی کریں۔ چوہے ایک سنگین حفاظت اور صحت کے لیے خطرہ ہیں: گاڑی چلاتے وقت گندگی اور ملبہ انجن کی کارکردگی میں مداخلت کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ چوہے مختلف بیماریاں لاتے ہیں جو وینٹیلیشن سسٹم کے ذریعے انسانوں میں منتقل ہو سکتی ہیں۔

اگر چوہے گاڑی کی تاریں کھائیں تو کیا کریں؟

اگر آپ دیکھتے ہیں کہ چوہے آپ کی کار کی وائرنگ کھا رہے ہیں، تو یہ تجویز کی جاتی ہے کہ آپ گاڑی کو آٹو مرمت کی دکان پر لے جائیں یا کسی پیشہ ور کو کال کریں۔ اگر آپ خود کیبلز کی مرمت کرنے کی کوشش کرتے ہیں، تو آپ اپنے آپ کو اضافی حفاظتی خطرات سے دوچار کر سکتے ہیں۔ زیادہ تر پیشہ ور مکینکس چوہوں کی وجہ سے ہونے والے نقصان سے نمٹنے کے لیے تربیت یافتہ اور تجربہ کار ہوتے ہیں۔

ایک بار جب آپ کی گاڑی کی مرمت ہو جائے تو اسے دوبارہ ہونے سے روکنے کے لیے احتیاطی تدابیر اختیار کریں۔ چوہوں کو بھگانے کے لیے گاڑی کے انجن چوہوں کو بھگانے والا یا اوپر بیان کردہ دیگر طریقے استعمال کریں۔ مثالی طور پر، صورت حال پر قابو پانے کے لیے پیسٹ کنٹرول سروس کو کال کریں۔ سروس فراہم کرنے والوں کو کیڑوں پر قابو پانے کی تربیت دی جاتی ہے اور وہ آپ کو پائیدار اور موثر حل فراہم کرتے ہیں۔

آخری الفاظ

چوہے اکثر گھروں کے لیے خطرہ بن چکے ہیں۔ چوہوں کو تاریک جگہوں پر رہنا، گھونسلا بنانا اور افزائش کرنا پسند ہے، اور کار کا انجن ان کے لیے بہترین جگہ ہے۔ کار کا انجن تاروں، پلاسٹک اور پائپوں سے بنے بہت سے اجزاء پر مشتمل ہوتا ہے۔ چوہے اپنے لمبے، نوکیلے دانتوں کو تیز کرنے کی کوشش میں ان تاروں اور گاڑی کے دیگر حصوں کو چباتے ہیں۔

چوہوں کو کار کے تاروں کو کھانے سے روکنے کے کچھ طریقوں میں کیڑے کے گولے، چوہا اسپرے، الیکٹرانک آلات اور چوہے کی نالی کا ٹیپ شامل ہیں۔ اس کے علاوہ، اپنی گاڑی میں کھانے یا کھانے کے ریپرز نہ چھوڑیں، کیونکہ وہ چوہوں اور کاروں کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں۔ اگر آپ نے دیکھا کہ چوہے پہلے ہی کیبلز کھا چکے ہیں، تو اپنی گاڑی کو کسی پیشہ ور کے پاس مرمت کے لیے لے جائیں۔

متعلقہ مضامین

متعلقہ