Wednesday, April 17, 2024
Homeصحتکینسر کی علامات اور اقسام جنہیں نظر انداز نہ کریں

کینسر کی علامات اور اقسام جنہیں نظر انداز نہ کریں

تعارف

کینسر، ایک پیچیدہ اور اکثر جان لیوا مرض، عمر، جنس یا پس منظر سے قطع نظر، کسی کو بھی متاثر کر سکتا ہے۔ بروقت پتہ لگانے اور علاج کامیاب نتائج کے امکانات کو بہتر بنانے میں اہم ہیں. کینسر کی ابتدائی علامات کو سمجھنا جلد تشخیص اور فوری مداخلت میں نمایاں طور پر حصہ ڈال سکتا ہے۔ اس جامع  مضمون میں میں، ہم کینسر کی علامات اور اقسام پر بات کریں  گے

کینسر کے عمومی اشارے

غیر واضح وزن میں کمی

چانک اور غیر واضح وزن میں کمی، خاص طور پر جب غذا یا جسمانی سرگرمی میں تبدیلیوں سے منسلک نہ ہو، کینسر کی بعض اقسام کا ممکنہ ابتدائی اشارہ ہو سکتا ہے، بشمول لبلبے، معدہ، پھیپھڑوں، یا غذائی نالی کا کینسر۔

مستقل تھکاوٹ

مستقل اور غیر واضح تھکاوٹ جو آرام کے ساتھ بہتر نہیں ہوتی ہے وہ بنیادی صحت کے مسئلے کی ٹھیک ٹھیک علامت ہوسکتی ہے، بشمول مختلف قسم کے کینسر جیسے لیوکیمیا، بڑی آنت، یا پیٹ کا کینسر۔

مستقل درد

دائمی یا مستقل درد جو روایتی علاج سے بہتر نہیں ہوتا ہے وہ صحت کے بنیادی مسئلے کا اشارہ دے سکتا ہے۔ بعض قسم کے کینسر، جیسے ہڈی کا کینسر یا ورشن کا کینسر، جسم کے مخصوص علاقوں میں مستقل درد کے طور پر ظاہر ہو سکتا ہے۔

آنتوں یا مثانے کی عادات میں تبدیلیاں

آنتوں کی حرکت میں غیر واضح تبدیلیاں، جیسے طویل قبض، اسہال، یا پاخانہ میں خون، نیز مثانے کی عادات میں تبدیلی جیسے پیشاب کی تعدد میں اضافہ، ممکنہ مسائل کی نشاندہی کر سکتا ہے جیسے کہ کولوریکٹل، مثانے، یا پروسٹیٹ کینسر.

مسلسل کھانسی 

ایک مستقل کھانسی یا کھردرا پن جو طویل عرصے تک رہتا ہے، خاص طور پر سانس کی کوئی دوسری علامات کے بغیر، پھیپھڑوں، تھائرائڈ، یا laryngeal کینسر کا اشارہ ہو سکتا ہے۔

 چھاتی کا سرطان

چھاتی کے بافتوں میں تبدیلیاں

چھاتی کے بافتوں میں نمایاں تبدیلیاں، جیسے گانٹھ، گاڑھا ہونا، یا سوجن جو ماہواری کے بعد بھی برقرار رہتی ہے، اس کی مزید تحقیق کی جانی چاہیے۔ چھاتی یا نپل کے سائز، شکل، یا ظاہری شکل میں تبدیلی بھی چھاتی کے کینسر کے ابتدائی اشارے ہو سکتے ہیں۔

نپل ڈسچارج

نپل سے اچانک خارج ہونے والا مادہ، خاص طور پر اگر یہ خونی ہو یا بغیر کسی ہیرا پھیری کے ہوتا ہے، چھاتی کے کینسر کی ابتدائی انتباہی علامت ہو سکتی ہے۔

جلد کی تبدیلیاں

چھاتی کی جلد کی ساخت یا ساخت میں تبدیلی، جیسے لالی یا چھلکا ہونا، چھاتی کی صحت سے متعلق بنیادی مسائل کی نشاندہی کر سکتا ہے اور صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور سے اس کی جانچ کرنی چاہیے۔

 پھیپھڑوں کے کینسر

مسلسل کھانسی

ایک مستقل یا دائمی کھانسی جو روایتی علاج سے حل نہیں ہوتی پھیپھڑوں کے کینسر کا ابتدائی اشارہ ہو سکتی ہے۔ کھانسی سے خون آنا، یہاں تک کہ تھوڑی مقدار میں بھی، فوری طبی امداد کا سبب ہونا چاہیے۔

سانس لینے میں دشواری

سانس کی غیر واضح قلت یا سانس لینے میں دشواری، خاص طور پر سانس کی کسی بیماری یا مشقت کی عدم موجودگی میں، پھیپھڑوں کے کینسر کی ابتدائی علامت ہو سکتی ہے۔

سینے میں درد

سینے کا مستقل یا بگڑتا ہوا درد، خاص طور پر اگر یہ تیز ہو یا گہری سانس لینے یا کھانسی کے ساتھ خراب ہو جائے تو پھیپھڑوں کے کینسر جیسے بنیادی مسائل کی نشاندہی کر سکتا ہے۔

کولوریکٹل کینسر

آنتوں کی عادات میں تبدیلیاں

آنتوں کی عادات میں کوئی بھی غیر واضح تبدیلیاں، جیسے مسلسل اسہال، قبض، یا پاخانے کی مستقل مزاجی میں تبدیلی، پر کڑی نظر رکھی جانی چاہیے، کیونکہ یہ بڑی آنت کے کینسر کی نشاندہی کر سکتی ہیں۔

پاخانہ میں خون

پاخانے میں خون کی موجودگی، چاہے وہ چمکدار سرخ ہو یا گہرا اور ٹیری، کولوریکٹل کینسر کا ابتدائی اشارہ ہو سکتا ہے اور اس کا فوری طور پر صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور سے جائزہ لینا چاہیے۔

پیٹ کی تکلیف

پیٹ میں مسلسل تکلیف، بشمول درد، درد، یا اپھارہ، خاص طور پر جب دیگر ہاضمہ تبدیلیوں کے ساتھ ہو، بڑی آنت کے کینسر کی انتباہی علامت ہوسکتی ہے۔

 پروسٹیٹ کینسر

پیشاب کے مسائل

پیشاب کے پیٹرن میں تبدیلی، جیسے کہ تعدد میں اضافہ، پیشاب شروع کرنے میں دشواری، پیشاب کا کمزور بہاؤ، یا پیشاب میں خون، پروسٹیٹ کینسر سمیت پروسٹیٹ کے مسائل کی نشاندہی کر سکتے ہیں۔

عضو تناسل کی خرابی

غیر واضح عضو تناسل، خاص طور پر جب پیشاب کی دیگر علامات کے ساتھ، پروسٹیٹ کینسر کا ممکنہ ابتدائی اشارہ ہو سکتا ہے۔

شرونیی علاقے میں تکلیف

شرونیی علاقے میں مسلسل تکلیف یا درد، بشمول کولہوں، رانوں، یا کمر کے نچلے حصے میں، مزید تفتیش کی جانی چاہیے، کیونکہ یہ پروسٹیٹ صحت کے مسائل سے منسلک ہو سکتی ہے۔

جلد کا کینسر

چھچھوں یا جلد کی نشوونما میں تبدیلیاں

چھچھوں یا جلد کی نشوونما کے سائز، شکل یا رنگ میں کسی قسم کی تبدیلی کو احتیاط سے مانیٹر کیا جانا چاہئے، کیونکہ یہ جلد کے کینسر کی نشاندہی کر سکتے ہیں۔ فاسد سرحدوں، ناہموار رنگ، یا چھچھوں کی تیزی سے نشوونما کا فوری طور پر ماہر امراض جلد سے معائنہ کرانا چاہیے۔

غیر شفایاب ہونے والے زخم

ایسے زخم جو ٹھیک نہیں ہوتے ہیں یا جن سے خون بہنا، بہنا، یا کرسٹ جاری رہتا ہے ان کا جائزہ لیا جانا چاہئے، کیونکہ یہ جلد کے کینسر کی علامات ہو سکتے ہیں، خاص طور پر میلانوما۔

جلد کی حس میں تبدیلیاں

جلد کی حس میں تبدیلیاں، جیسے خارش، کومل پن، یا درد، خاص طور پر جلد کے کسی مخصوص حصے میں، جلد کے کینسر کے ابتدائی اشارے ہو سکتے ہیں۔

ڈمبگرنتی کے کینسر

پیٹ یا شرونیی درد

پیٹ یا شرونیی درد کا مسلسل یا بار بار ہونا، خاص طور پر اگر یہ اپھارہ یا پیشاب کی عادات میں تبدیلی کے ساتھ ہو، تو یہ رحم کے کینسر کا اشارہ ہو سکتا ہے۔

ماہواری میں تبدیلیاں

ماہواری میں غیر واضح تبدیلیاں، جیسے بے قاعدہ ادوار یا غیر معمولی خون بہنا، کی نگرانی کی جانی چاہیے، کیونکہ یہ ڈمبگرنتی صحت کے مسائل کے ابتدائی اشارے ہو سکتے ہیں۔

پیٹ بھرنے کا احساس

تھوڑی مقدار میں کھانے کے بعد بھی پیٹ بھرنے کا مستقل احساس، رحم کے کینسر کی ممکنہ ابتدائی علامت ہو سکتی ہے اور اسے نظر انداز نہیں کیا جانا چاہیے، خاص طور پر اگر یہ طویل عرصے تک برقرار رہے۔

 ورشن کا کینسر  Testicular Cancer

خصیوں کے سائز یا شکل میں تبدیلیاں

خصیوں کے سائز، شکل یا مستقل مزاجی میں کسی بھی قابل توجہ تبدیلی کا فوری طور پر معائنہ کیا جانا چاہیے، کیونکہ یہ خصیوں کی صحت کے مسائل بشمول کینسر کی نشاندہی کر سکتے ہیں۔

خصیوں میں درد یا تکلیف

خصیوں یا سکروٹم میں سوجن کے ساتھ یا اس کے بغیر مستقل درد یا تکلیف کا جائزہ لیا جانا چاہیے، کیونکہ یہ خصیوں کے کینسر کی انتباہی علامت ہو سکتی ہے۔

سکروٹم میں سیال کی تعمیر

سکروٹم میں اچانک سیال جمع ہونا، جس سے سوجن یا بھاری پن کا احساس ہوتا ہے، کسی بھی ممکنہ خصیوں کی صحت سے متعلق خدشات کو مسترد کرنے کے لیے صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور کو چیک کرانا چاہیے۔

رحم کے نچلے حصے کا کینسر

غیر معمولی خون بہنا

اندام نہانی سے غیر متوقع خون بہنا یا ماہواری کے درمیان خون بہنا، خاص طور پر جنسی ملاپ یا رجونورتی کے بعد، اس کا معائنہ کیا جانا چاہیے، کیونکہ یہ سروائیکل ہیلتھ کے مسائل کی علامت ہو سکتی ہے، بشمول سروائیکل کینسر۔

شرونیی تکلیف

مسلسل یا بار بار شرونیی درد یا تکلیف، خاص طور پر جنسی ملاپ کے دوران، کا جائزہ لیا جانا چاہیے، کیونکہ اس کا تعلق گریوا کی صحت کے بنیادی خدشات سے ہوسکتا ہے۔

غیر معمولی اندام نہانی سے خارج ہونے والا مادہ

اندام نہانی سے خارج ہونے والے مادہ میں کسی بھی غیر معمولی تبدیلی، بشمول اس کے رنگ، مستقل مزاجی، یا بدبو، کو قریب سے مانیٹر کیا جانا چاہیے، کیونکہ یہ سروائیکل ہیلتھ کے مسائل کی علامت ہو سکتی ہے، بشمول سروائیکل کینسر۔

برین ٹیومر

مستقل سر درد

مستقل یا شدید سر درد، خاص طور پر وہ جو وقت کے ساتھ ساتھ خراب ہو جاتے ہیں اور سر درد کے معمول کے علاج کا جواب نہیں دیتے ہیں، ان کی مزید تحقیق کی جانی چاہیے، کیونکہ یہ دماغی رسولی کی ابتدائی علامت ہو سکتی ہیں۔

بینائی میں تبدیلیاں

بصارت میں کوئی بھی غیر واضح تبدیلیاں، جیسے دھندلا پن، دوہرا بصارت، یا پردیی بصارت میں کمی، اعصابی مسائل کی نشاندہی ہو سکتی ہے، بشمول وہ

متعلقہ مضامین

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

متعلقہ