صحت

انار کے فوائد : بیج اور چھلکے کے فائدے

انار ایک بہت ہی صحت بخش پھل ہے جو زمانہ قدیم سے مشہور ہے۔ یہ نہ صرف مزیدار ہے، بلکہ بہت صحت بخش بھی ہے۔ آئیے اس پر ایک نظر ڈالتے ہیں کہ آپ کو اپنی غذا میں اس حیرت انگیز پھل کو مزید شامل کرنے پر کیوں غور کرنا چاہیے۔

 ان کا ذائقہ بہت اچھا ہے اور وہ آپ کے لیے واقعی اچھے ہیں۔ زیادہ انار کھانے سے آپ کو صحت مند اور مضبوط رہنے میں مدد ملے گی۔ تو کیوں نہ اس مزیدار دعوت کو اپنی خوراک میں شامل کریں اور اس کے فوائد سے لطف اندوز ہوں انار کی بہت سے اقسام ہیں جن  میں لال انار ، سفید انار بہت اہم ہے ، لال انار کی طرح سفید انار کے بھی بہت سے فوائد ہیں

اس مضمون میں ہم بات کریں گے

انار کے فوائد

انار کے چھلکے کے فوائد

انار کے بیج کے فوائد

 

خوبیوں سے بھرپور

انار میں جسم کے لیے بہت سے مفید مادے ہوتے ہیں، جیسے کہ وٹامنز اور ایسے مادے جو آپ کو صحت مند رہنے میں مدد دیتے ہیں۔

نقصان دہ مادوں سے لڑنے میں مدد

انار میں موجود مادے جسم کو ان نقصان دہ مادوں سے لڑنے میں مدد دیتے ہیں جو بیماری کا سبب بن سکتے ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ یہ بیماری کو روکنے میں مدد کرسکتا ہے۔

دل کو خوش کرتا ہے

انار کھانے سے آپ کا دل خوش ہو سکتا ہے۔ یہ عام بلڈ پریشر کو برقرار رکھنے اور دل پر منفی اثرات کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔

کینسر سے لڑ سکتے ہیں

کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ انار کینسر کو روک سکتا ہے۔ یہ واقعی اچھا ہے کیونکہ اس کا مطلب ہے کہ یہ آپ کو صحت مند رہنے میں مدد دے سکتا ہے۔

درد کو روکتا ہے اور طاقت کو برقرار رکھتا ہے

اگر آپ کا جسم درد کر رہا ہے یا ٹھیک محسوس نہیں کر رہا ہے، تو انار اسے بہتر محسوس کرنے میں مدد کرے گا۔ وہ آپ کے جسم کو مضبوط بنانے میں بھی مدد کر سکتے ہیں تاکہ اسے اکثر تکلیف نہ ہو۔

ہضم اور وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے

انار میں ایسے مادے ہوتے ہیں جو پیٹ کی صحت اور باقاعدہ خوراک کو یقینی بناتے ہیں۔ اس کے علاوہ، ان میں زیادہ کیلوریز نہیں ہیں، اس لیے وہ آپ کو اچھا وزن برقرار رکھنے میں مدد کریں گے۔

وافر غذائیت 

جب ضروری غذائی اجزاء کی بات آتی ہے تو انار ایک طاقتور کارٹون پیک کرتے ہیں۔ وٹامن سی، کے، اور بی 5 کے ساتھ ساتھ پوٹاشیم اور فولیٹ سے بھرپور، یہ متحرک پھل مختلف غذائی اجزاء فراہم کرتے ہیں جو مجموعی صحت کو برقرار رکھنے کے لیے اہم ہیں۔ مزید برآں، انار غذائی ریشہ کا ایک بہترین ذریعہ ہیں اور اس میں کافی مقدار میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں، جن میں فلیوونائڈز اور پولیفینول شامل ہیں، جو آکسیڈیٹیو تناؤ کا مقابلہ کرنے اور دائمی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔

طاقتور اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات

انار میں اینٹی آکسیڈنٹس کی زیادہ مقدار مختلف بیماریوں کے خلاف ایک طاقتور محافظ کے طور پں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈنٹس، جیسے پنیکلاگنز اور اینتھوسیاننز، فری ریڈیکلز کو بے اثر کرنے، سوزش کو کم کرنے اور خلیات کو آکسیڈیٹیو نقصان سے بچانے میں مدد کرتے ہیں۔ نتیجے کے طور پر، انار کا باقاعدگی سے استعمال دل کی بیماری، کینسر اور عمر سے متعلق دیگر حالات کے خطرے میں کمی  کرتا ہے۔

دل کے لیے صحت مند فوائد

انار کے پھل کی طاقتور اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات بلڈ پریشر کو کم کرنے، ایل ڈی ایل کولیسٹرول کے آکسیکرن کو کم کرنے اور خون کی مجموعی گردش کو بڑھانے میں مدد کرتی ہیں۔ مزید برآں، تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ انار کے جوس کا باقاعدگی سے استعمال شریانوں کے کام کو بہتر بنا سکتا ہے اور ایتھروسکلروسیس اور دیگر قلبی پیچیدگیوں کے خطرے کو کم کرنے میں معاون ہے۔

ممکنہ کینسر کی روک تھام

انار میں پائے جانے والے بائیو ایکٹیو مرکبات نے کینسر کے خلاف مزاحمتی خصوصیات کا مظاہرہ کیا ہے، جس سے کینسر کی مختلف اقسام کے خلاف جنگ میں امید پیدا ہوتی ہے۔ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ انار کے عرق کینسر کے خلیوں کے پھیلاؤ کو روک سکتے ہیں، اپوپٹوس کو متاثر کرتے ہیں، اور ٹیومر کی نشوونما کو روک سکتے ہیں، خاص طور پر چھاتی، پروسٹیٹ اور بڑی آنت کے کینسر کے معاملات میں۔ جبکہ مزید تحقیق کی ضرورت ہے، ابتدائی نتائج کینسر کی روک تھام اور تکمیلی علاج دونوں میں انار کی صلاحیت کی نشاندہی کرتے ہیں۔

سوزش اور قوت مدافعت بڑھانے والے اثرات

انار میں قدرتی سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں جو سوزش کی حالتوں جیسے گٹھیا اور جوڑوں کے درد کی علامات کو دور کرنے میں معاون ثابت ہوتی ہیں۔ مزید برآں، ان کی قوت مدافعت بڑھانے والے اوصاف جسم کے قدرتی دفاعی طریقہ کار کو مضبوط بناتے ہیں، انفیکشن سے بچنے اور مجموعی قوت مدافعت کو برقرار رکھنے میں مدد کرتے ہیں۔ خیال کیا جاتا ہے کہ انار کا باقاعدگی سے استعمال مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے میں مدد کرتا ہے، اس طرح عام بیماریوں اور موسمی انفیکشن کے لیے حساسیت کو کم کرتا ہے۔

ہاضمہ صحت اور وزن کا انتظام

انار میں موجود فائبر کی مقدار صحت مند ہاضمے کی حمایت کرتی ہے اور آنتوں کی حرکت کو منظم کرتی ہے، اس طرح ہاضمے کے مسائل جیسے قبض اور اپھارہ کو روکتا ہے۔ مزید برآں، کم کیلوریز اور چکنائی والے مواد انار کو وزن کے انتظام کی غذا میں ایک مناسب شمولیت بناتے ہیں، جو افراد کو اپنے غذائی اہداف سے سمجھوتہ کیے بغیر غذائیت سے بھرپور اور ذائقہ دار ناشتے سے لطف اندوز ہونے کے قابل بناتے ہیں۔

اس کی تاریخی اہمیت سے لے کر جدید دور میں ایک سپر فوڈ کے طور پر پہچان تک، انار اپنے قابل ذکر صحت کے فوائد کے ساتھ دنیا کو مسحور کر رہا ہے۔ ضروری غذائی اجزاء، قوی اینٹی آکسیڈنٹس، اور متنوع علاج کی خصوصیات کی کثرت کے ساتھ، یہ متحرک پھل زندگی اور تندرستی کی علامت کے طور پر کھڑا ہے۔ ہماری روزمرہ کی زندگیوں میں انار کے بے شمار فوائد کو اپنانا ایک صحت مند اور زیادہ متحرک مستقبل کی راہ ہموار کر سکتا ہے، اس لازوال کہاوت کا اعادہ کرتا ہے کہ قدرت کے تحفے واقعی مجموعی صحت کا خزانہ ہیں۔ 

انار کے چھلکے کے فوائد

انار اپنے لذیذ بیجوں کے لیے جانا جاتا ہے لیکن اس کے چھلکے کے ذریعے صحت کے لیے فوائد بھی ہیں۔ اکثر نظر انداز کیا جاتا ہے، انار کی جلد غذائی اجزاء اور حیاتیاتی مرکبات سے بھرپور ہوتی ہے، جو اسے آپ کی صحت کے معمولات میں ایک قیمتی اضافہ بناتی ہے۔ ذیل میں انار کے چھلکوں کے چند قابل ذکر فوائد ہیں۔

اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور

انار کے چھلکوں میں ٹیننز اور فلیوونائڈز جیسے اینٹی آکسیڈنٹس کی اعلیٰ سطح ہوتی ہے، جو جسم کو آکسیڈیٹیو تناؤ سے بچاتے ہیں اور فری ریڈیکلز کی وجہ سے خلیوں کو پہنچنے والے نقصان کو روکتے ہیں۔

سوزش مخالف خصوصیات

انار کے چھلکوں میں پائے جانے والے مرکبات سوزش کے اثرات رکھتے ہیں اور سوزش کی وجہ سے ہونے والی تکلیف کو دور کرنے اور مجموعی صحت کو سہارا دینے میں مدد کرتے ہیں۔

جلد کی صحت

انار کے چھلکوں کو جلد کی صحت کو فروغ دینے کی صلاحیت کی وجہ سے اکثر جلد کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات میں استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ مہاسوں کے علاج میں مدد کرتا ہے، عمر کے دھبوں کو کم کرتا ہے اور آپ کی جلد کو قدرتی چمک دیتا ہے۔

معدے کی صحت

انار کے چھلکے میں موجود فائبر ہاضمے کو صحت مند بنانے میں مدد کرتا ہے جو کہ آنتوں کی باقاعدہ حرکت میں مدد کرتا ہے اور قبض کو روکتا ہے۔

منہ کی صحت

کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ انار کے چھلکوں میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں اور یہ پلاک اور پیریڈونٹائٹس کا سبب بننے والے بیکٹیریا سے لڑنے میں مدد کرکے منہ کی صحت کو بہتر بنا سکتے ہیں

خون میں شکر کی سطح کو کنٹرول کرتا ہے

تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ انار کے چھلکوں میں موجود بعض مرکبات خون میں شکر کی سطح کو کنٹرول کرنے میں مدد کر سکتے ہیں، جو ذیابیطس اور اس کے بڑھنے والے لوگوں کے لیے مددگار ثابت ہو سکتے ہیں۔

انار کی جلد کے بے شمار صحت کے فائدے ہیں لیکن ضروری ہے کہ اس کا استعمال اعتدال میں کریں اور اگر آپ کو کوئی پریشانی یا شکایت ہو تو ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ انار کے چھلکوں کو اپنی غذا میں چائے، پاؤڈر یا دیگر شکلوں میں شامل کرنا ممکنہ فوائد حاصل کرنے اور آپ کی مجموعی صحت کو سہارا دینے کا ایک آسان طریقہ ہے۔

انار کے بیج کے فوائد

انار یا انار ایک مقبول پھل ہے جس کے بیج بھی صحت کے لیے فائدے رکھتے ہیں۔ یہاں کچھ اہم فوائد ہیں

اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور: انار کے بیج اینٹی آکسیڈنٹس جیسے ٹینن اور فلیوونائڈز سے بھرپور ہوتے ہیں جو جسم کو آکسیڈیٹیو تناؤ اور فری ریڈیکلز کی وجہ سے خلیوں کو پہنچنے والے نقصان سے بچاتے ہیں۔

سوزش کی خصوصیات

انار کے بیجوں میں موجود مرکبات سوزش مخالف خصوصیات رکھتے ہیں جو سوزش کی وجہ سے ہونے والے درد کو دور کرنے اور مجموعی صحت کو سہارا دینے میں مدد کرتے ہیں۔

جلد کی صحت

انار کے بیج عام طور پر جلد کی دیکھ بھال میں استعمال ہوتے ہیں۔ وہ داغوں اور داغ دھبوں کی ظاہری شکل کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ جلد کو چمکدار بنانے میں مدد کر سکتے ہیں۔

ہاضمہ صحت

انار کے بیجوں میں موجود فائبر کا مواد جگر کے نظام انہضام کی صحت کو سہارا دے سکتا ہے، جو آنتوں کی باقاعدہ حرکت کو برقرار رکھ کر قبض کو روک سکتا ہے۔

دانتوں کی صحت

کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ انار کے بیجوں میں کچھ اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں جو دانتوں کی صحت پر مثبت اثر ڈالتی ہیں اور تختی اور مسوڑھوں کی بیماری کو روکنے میں مدد کرتی ہیں۔

بلڈ شوگر ریگولیشن

تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ انار کے بیجوں میں کچھ مرکبات خون میں شکر کی سطح کو منظم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں، جو ذیابیطس کے خطرے کو کنٹرول کرنے یا کم کرنے والے لوگوں کے لیے فائدہ مند ثابت ہوسکتے ہیں۔

انار کے بیجوں کے بے شمار فوائد ہیں۔ تاہم، یہ ضروری ہے کہ ان کا اعتدال میں استعمال کریں اور اگر آپ کو کسی بھی طبی حالت کی تشخیص ہو تو اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔ اپنی غذا میں انار کے بیجوں کو شامل کرنا، چاہے وہ چائے، پاؤڈر یا دیگر شکلوں میں ہو، آپ کی صحت اور مجموعی طور پر تندرستی کو سہارا دینے کا ایک فائدہ مند طریقہ ہو سکتا ہے۔

Disclaimer: This is for information purpose only and should not be considered as a substitute for medical expertise. These are opinions from an external panel of individual doctors or nutritionists and not to be considered as opinion of urdughar. Please seek professional help regarding any health conditions or concerns. Medical advice varies across region. Advice from professionals outside your region should be used at your own discretion. Or you should contact a local health professional.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button