Monday, February 26, 2024
Homeصحتٹماٹر کے وہ ٖفائدے جن کے بارے میں آپ بہت کم جانتے...

ٹماٹر کے وہ ٖفائدے جن کے بارے میں آپ بہت کم جانتے ہیں

 

Health Benefits of Tomatoes

 

ماہرین متوازن غذا کے ساتھ ساتھ پھلوں اور سبزیوں کے مناسب استعمال کی تلقین کرتے ہیں۔ ایک پھل جس کو کم درجہ دیا جاتا ہے وہ ہے ٹماٹر جسے سبزی بھی سمجھا جا سکتا ہے۔ ٹماٹر کو ایک پھل کے طور پر دیکھا جاتا ہے کیونکہ یہ ایک پودے کے مانسل حصے ہوتے ہیں جو اس کے بیجوں اور سبزیوں کو اپنے ذائقے اور غذائیت کی وجہ سے گھیر لیتے ہیں۔
ٹماٹر میں کیلوریز کم ہوتی ہیں، وٹامن سی اور پوٹاشیم جیسے اہم غذائی اجزاء فراہم کرتے ہیں، اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور اور صحت کے فوائد سے بھرے ہوتے ہیں جن میں دل کی بیماری کا خطرہ کم ہوتا ہے، کچھ کینسر، دائمی بیماریوں سے تحفظ اور جسمانی طور پر فعال طرز زندگی کی حمایت کرتے ہیں۔

کچے ٹماٹر کو باقاعدگی سے کھانے کے بہت سے فوائد ہیں خاص طور پر مردوں میں تولیدی صحت کے لیے کیونکہ یہ پروسٹیٹ کینسر کو دور رکھتا ہے۔ ٹماٹر سے بھرپور غذا خون میں کولیسٹرول اور ٹرائی گلیسرائیڈز کو کم کرکے دل کی بیماری کے خطرے کو کم کرتی ہے،

ناکافی سیال اور فائبر قبض کو متحرک کر سکتے ہیں لیکن ٹماٹر دونوں غذائی اجزاء فراہم کرتے ہیں اور قبض کو روکنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ یہ ہائیڈریشن اور صحت مند آنتوں کی حرکت کو سپورٹ کرتا ہے۔

یہ میٹابولک سنڈروم کا مقابلہ کرنے میں مدد کر سکتا ہے، یعنی ایسے حالات کا ایک گروپ جو دل کی بیماری، ذیابیطس، فالج اور صحت کے دیگر سنگین مسائل کا خطرہ بڑھاتا ہے۔

ٹماٹروں میں پائے جانے والے دو اینٹی آکسیڈنٹس لائکوپین اور بیٹا کیروٹین میں کینسر مخالف خصوصیات کو ظاہر کیا گیا ہے جو خلیوں میں ڈی این اے کو پہنچنے والے اس قسم کے نقصان سے بچاتا ہے جو کینسر کی نشوونما کا باعث بن سکتا ہے اور ٹائپ 2 ذیابیطس کو روکنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے کیونکہ اس میں کینسر کی صلاحیت ہوتی ہے۔ خلیوں کو نقصان سے بچاتا ہے، سوزش کو کم کرتا ہے، اور جسم کے دفاعی طریقہ کار کو بڑھاتا ہے۔

ٹماٹر میں وٹامن سی اور بیٹا کیروٹین ہوتا ہے جو مدافعتی نظام کو سہارا دیتا ہے اور خون میں لائکوپین کی سطح اور مردوں میں سپرم کی حرکت کو بڑھاتا ہے، زرخیزی میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، ٹماٹر میں وٹامن  خون کے جمنے میں مدد کرتا ہے اور بوڑھے بالغوں میں مضبوط ہڈیوں کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔

ٹماٹر گردے اور مثانے کی پتھری کو روکنے میں مدد کرتا ہے، جسم کو اسہال سے بچانے کے لیے جراثیم کش کے طور پر کام کرتا ہے اور پیشاب کی نالی کے نچلے حصے کی علامات کے واقعات کو کم کرتا ہے۔ یہ بالوں کی ظہور اور ساخت کو بھی بہتر بناتا ہے اور بالوں کے گڑھے کو مضبوط بناتا ہے اور بالوں کی نشوونما کو زندہ کرتے ہوئے اس کی چمک میں اضافہ کرتا ہے۔

ٹماٹر کا جوس روزانہ پینا کم وقت میں جلد کی مجموعی شکل کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔

تاہم، کچے اور تازہ ٹماٹر کھانے سے اس کے خطرات ہوتے ہیں۔ تازہ ٹماٹروں میں لیسٹیریا یا سالمونیلا جیسے جراثیم ہوسکتے ہیں جو کھانے سے پیدا ہونے والی بیماریوں کا سبب بنتے ہیں۔ اس سے بچنے کے لیے آپ اپنے ٹماٹر کو کچا کھانے کے بجائے پکا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ، ٹماٹر موجودہ حالات کو خراب کر سکتا ہے جیسے گیسٹرو ایسوفیجل ریفلکس یا درد شقیقہ، اس لیے ٹماٹر کی مقدار کا تعین کرنے کے لیے طبی مشورہ لینے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

 

Disclaimer: This is for information purpose only, and should not be considered as a substitute for medical expertise. These are opinions from an external panel of individual doctors or nutritionists and not to be considered as opinion of urdughar. Please seek professional help regarding any health conditions or concerns. Medical advice varies across region. Advice from professionals outside your region should be used at your own discretion. Or you should contact a local health professional.

متعلقہ مضامین

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

متعلقہ